torsdag 11. mars 2010

Agility neste....

Grunnet forandring i jobb måtte jeg avlyse konkurransekurset i LP. Det kostet meg dyrt.....

Men jeg fortviler ikke! Nå har jeg meldt meg på nybegynner Agilitykurs og bobler over av glede...

Er jo litt spent på hvordan Pumpiiis (min datter har døpt han om) kommer til å fungere på banen men det er jo bare å hoppe i det - bokstavelig talt :-)

Kurset går i slutten av måneden - en helg og det blir bare toppers. Tror jeg har nevnt det før men skal også delta på utstilling i midten av april. Eneste jeg er litt bekymret for er at pelsen er litt slitt på ene siden av halsen.......

1 kommentar:

  1. Spennende med agility-kurs. Det kommer han helt sikkert til å elske.
    Ser at du bruker struplenke. Det sliter veldig på pelsen. Jeg har en annen type - skal sende deg et. La han gå uten halsbånd inne. Jeg gleder meg til å høre resultatet :-). Anne

    SvarSlett