torsdag 18. februar 2010

TIDEN GÅR FORT...

Føler det aldri blir tid til å sette seg ned for å slappe av og blogge litt. Har trappet ned jobben til 50% for å studere 59% men det føles mer som 90% jobb og 10% skole. Må skjerpe meg der!

Kompis gror til og har blitt en flott unghund!

Inne er han fremdeles alles verdens beste Kompis, men han har begynt å yppe seg endel ute blandt andre. Da kan det fort gå i GGRRRrrrr og Bofff og andre ulyder som vi trener med å venne han av med.

Merker jo at det går fremover, men ting tar tid...

Har meldt oss på LP1 og skal enten ta ferdselsprøve eller NKKs lydighetstest i mai. Det blir spennende og gleder meg.

Ellers så har jeg planer om å stille han ut i april. Skal være her i Bergen.

SKal prøve å legge ut noen flere bilder etterhvert.

1 kommentar:

  1. BILDER :-). Har dere like mye snø og vintervær som oss? Vanskelig å finne motivasjon til å trene synes jeg. Lykke til med kurs og trening og jeg gleder meg til å høre utstillingsresultatet. Tenkte jeg skulle vært over men får ikke stille Maddie da det er oppdretteren som dømmer. Snakkes

    SvarSlett