tirsdag 12. oktober 2010

Er det så lenge siden....

Fikk nesten sjokk da jeg så når jeg var inne siste gang her..... (må skjerpe meg!)
Siden sist har jeg vært på hundeleir i Hemsedal og trent AG. Der traff jeg også Anne som hadde med seg søskenflokken og ikke minst, moren til Kompis. Det var koselig!

Har også røntget han og fikk status A på både hofter og albuer.
Til helgen skal Kompis være med Tine og Anne til Sverige for å ta MH-test.

Det har vært travle uker, fylt med både studier og sykdom for min del. Ikke noe alvorlig men kjedelig med luftveisinfeksjon og bihulebetennelse som sitter i leeeenge. Går ut over både AGtreningen og ikke minst studier.

Legger ved noen bilde her fra trening i sommer. La oss håpe det ikke er så lenge til neste gang...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar